Det är januari 2016 och jag undrar om det är rätt tid att starta en trädgårdsblogg. Nu ligger trädgården i vila. Å andra sidan är det nu jag har tid när jag inte håller på att plantera, gräva eller flytta stenar. Jag heter Mia och jag har drömt om en trädgård i tio år. Sedan sommaren 2015 har vi en, jag och min familj. I zon 1 vid kusten. En stor, gammal igenväxt som vi tror har varit en gammal handelsträdgård. En spännande trädgård med massor av möjligheter. Jag tänkte blogga om den och annat jag gillar i trädgårdsväg. För inget gör mig så lycklig som trädgårdar.
Välkommen!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar